Post by erpardarearta on Feb 21, 2022 4:20:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ RTS Siege Up! - Medieval War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for glitchkrystaller ▞▞▞
▞▞▞ RTS Siege Up! - Medieval War 2022 version ▞▞▞
Shopping Mall Girl: Style Game ง่ายๆ vin
Utrolig! Jeg liker virkelig det marineaspektet av spillet med armbrøstskipene og transportene! Det er fantastisk å lande 40 Spearmans på en strand med en flåte av transporter og så se dem (spydmenn) plyndre en hel by! Til utvikleren: Dette er et flott spill. Det tvinger deg ganske mye til å balansere en hær og marine, slik at de jobber sammen for å ødelegge andre! Det er noen feil, men totalt sett utrolig! Fortsett det gode arbeidet!
Hvorfor kan jeg bare flytte én enhet om gangen?
Min anmeldelse blir stadig fjernet av en eller annen grunn. Klumpete brukergrensesnitt, dårlig AI og stifinningen er truffet eller savnet. Gameplay kan være veldig morsomt, men utviklerne må fikse noen veldig viktige og grunnleggende ting før da.
Helt dumt telefonens rotering er av, men stillbilder roterer, dårlig tekstur
Jeg dør alltid på gigantene der UMULIG
Denne appen er morsom, men det er mange problemer. AI-en i spillet endres overhodet ikke når du øker eller senker vanskelighetsgraden, og selve spillet er superbuggy.
Du har ikke nok tid til å forberede troppene dine. Selv om vanskelighetsgraden er enkel modus.
Spillet er morsomt, men motstanderen din er for sterk.
Jeg er en veldig stor RTS-fan. Dessverre krever de fleste av de gode på denne siden penger som jeg ikke tror de er verdt det. Bortsett fra dette spillet. Dette spillet, etter min mening, er en veldig god RTS og kan være en gateway RTS for de som er nye i sjangeren. Den er stilisert. Har noen Warcraft-vibber med Command and Conquer-osttaktikk som gir hjertet mitt litt nostalgisk glede. Den har også litt Age of Empires-preg over seg. Dette spillet er generelt veldig bra, selv på en mobilenhet som jeg spiller det på.
RTS Siege Up! - Medieval War სტრატეგია giq
Virkelig bra spill uten annonser. Du trenger ikke å bruke penger for å komme videre i spillet og for å toppe det, feilfri spilling. Akkurat som et pc rts-spill kan bare anbefale!
Dette spillet er interessant i begynnelsen, men etter å ha fullført nesten alle oppdrag kan jeg si at spillet kommer inn i kjedelig klikker. Fiendenes intelligens er litt dum.
Jeg er så glad i deg kjære utvikler. Du lytter alltid til oss, men du har ikke lagt til noen farlige dyr og slike ting. Gjør dette spillet litt overnaturlig og ekte som monstre: varulver, vampyrer, witer, hybrider og fungerer som om vi kan bygge vegger og holde oss fast uten deres bygde plass. Så jeg vil virkelig at du skal utvikle og endre spillet mer enn bare en liten bit. Liker:animert, men vi kan gjøre hva vi vil på store kart som et imperium. 👍🧗
RTS Siege Up! - Medieval War Strateške igre apw
Kult spill! men nivåene er bare 20. Vi trenger flere nivåer
Mayat
3,5 men kan ikke så det er en 3 ikke en 4 fordi, 1. Spillet spurte om en vurdering langt for snart, jeg har bare sett 1 bueskytter og 1 spydskytter, & bonde.& 4 bygninger jeg har sett gård, brakker, rekkevidde, og huset som er alt jeg har sett så langt, burde ikke ha spurt 4 en rate etter 1 beleiring, men så lenge det kommer mer og flere obj. Enn bare ødelegge andres base, kanskje du kan bevise at du har 4 stjerner eller 5? Vi får se jeg oppdaterer om det blir bra..🤔😬🤨
Et godt mobil RTD-spill med jevn kontroll og fantastisk spilling
Så jeg har nylig lastet ned spillet og gjett hva "SIEGEUP SVARER IKKE, TA KONTAKT UTVIKLER
Ganda Sa bilde
Definitivt den beste RTS-en på mobil. Jeg ville definitivt elsket å se en WW2 eller til og med en moderne konfliktversjon av dette. Bra spill
Ghjiy
Jeg liker gameplayet mitt eneste problem er å krasje mens jeg er i kamp
Dette spillet gleder meg, en ting jeg VIRKELIG vil ha i spillet er transportskip slik at vi kan invadere marinen. Jeg kan ikke vente til multiplayer kommer ut.
Kan du legge til fly, vær så snill og stridsvogner oppdatere som ny vicle legg til noen nye slagskip, det er det jeg håper det gikk i oppfyllelse
Dette spillet er like dårlig som Connon Unconquered. Fiendtlige tropper fortsetter å strømme inn, og det er nesten umulig å holde tritt med dem til tross for din beste innsats
RTS Siege Up! - Medieval War Strategie mzl
Fantastisk spill. Denne minner meg om AOE 2 fordi dette er nesten som det. Jeg elsker spillet 😍. Fortsett så rediger: kan dere være så snille å legge til slottet?
Det som er galt med at utviklerne bruker annonser i begynnelsen, er at du mangler penger eller noe
Etter å ha sett de voksne mennene dyrke hvete med hakker, var mitt første inntrykk at dette spillet ville være forferdelig.
Feil med sky Det er et problem med Google play. Det er bare fortsett å vises igjen og igjen... Inntil jeg fjerner appdata, likte jeg konseptet, og dette er en ekte rts! Men vær så snill å fikse det
Bra spill, men ett forslag, fjern det der du må se en annonse for å starte et tilpasset spill
RTS Siege Up! - Medieval War სტრატეგია psm
Veldig bra spill!! Mitt ønske til disse spillene er sana mapaganda niyo pa yung grafikk på disse spillene!, Takk for dette spillet.
Flott spill, men kampanjen er EKSTREMT vanskelig og urettferdig.
Følsomheten "kamerahastighet" er alt for høy
Jeg elsker dette spillet veldig mye, men jeg er bare bekymret for at det vil komme noen nye nivåer og om det er når de kommer
Jeg elsker spillspesifikasjonene...Jeg har lett etter denne typen spill for Android, men spillet er ikke balansert.